នក្ខត្តជាតក
ឯកនិបាតជាតក
នក្ខត្តជាតកំ
នក្ខត្តំបដិមានេន្តិ ឥទំសត្ថាជេតវនេវិហរន្តោ អញ្ញតរំ អាជិវកំអារព្ភកថេសិ ។
(សេចក្ដីថា) កាលព្រះបរមសាស្ដាចារ្យទ្រង់ប្រថាប់ក្នុងព្រះវិហារឈ្មោះជតវន ព្រះអងអានបន្ត »
ឯកនិបាតជាតក
នក្ខត្តជាតកំ
នក្ខត្តំបដិមានេន្តិ ឥទំសត្ថាជេតវនេវិហរន្តោ អញ្ញតរំ អាជិវកំអារព្ភកថេសិ ។
(សេចក្ដីថា) កាលព្រះបរមសាស្ដាចារ្យទ្រង់ប្រថាប់ក្នុងព្រះវិហារឈ្មោះជតវន ព្រះអងអានបន្ត »
នឹងសម្ដែងអំពីវលាហសជាតក តាមបទបាលីថា យេនកាហន្តិឱវាទន្តិ ដូច្នេះជាដើម។ សេចក្ដីក្នុងបាលីជាតកនោះថា ក្នុងវេលាមួយនោះព្រះបរមសាស្តាជាគ្រូនៃយើងព្រះអង្គទ្រង់គង់នៅវត្តជេតវនារាម បានសមអានបន្ត »
តាមការស្រាវជ្រាវរបស់ខ្ញុំអំពីខេត្តខ្លះនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ខ្ញុំបានអានសៀវភៅខ្លះ ហើយនិងឯកសារខ្លះទៀត ដែលលោក ឌឿ – វ៉ាន់ បានសរសេរជូនមកក្រុមទំនៀមទម្លាប់ខ្មែរ (ពីថ្ងៃ ២២ – ៨ – ៥៣)។ លោអានបន្ត »
កាលពីព្រេងព្រឹទ្ធអតីតកាលមានដំណាលថា ក្នុងពេលដល់រដូវកាលជាដំបូង ដែលព្រះឥសូរទ្រង់បញ្ជារុក្ខជាតិផងគ្រប់ប្រភេទដែលទ្រង់ទើបនឹងបង្កើតហើយនោះឱ្យបញ្ចេញផ្លែផ្កា ដើម្បីទុកជាពូជក្នុងពអានបន្ត »