សាស្ត្រាជុច
(អត្ថាធិប្បាយនិងអត្ថបទដើម)
សិក្សាស្រាវជ្រាវដោយ លី – ធាមតេង
ដើម្បីបានជាពន្លឺសម្រាប់អ្នកអាន អ្នកសិក្សាស្រាវជ្រាវស្នាដៃអត្ថបទសាស្ត្រាជុចនេះ យើងសុំល្បងធ្វើការពិនិត្យសង្កេតជាមុនអានបន្ត »
(អត្ថាធិប្បាយនិងអត្ថបទដើម)
សិក្សាស្រាវជ្រាវដោយ លី – ធាមតេង
ដើម្បីបានជាពន្លឺសម្រាប់អ្នកអាន អ្នកសិក្សាស្រាវជ្រាវស្នាដៃអត្ថបទសាស្ត្រាជុចនេះ យើងសុំល្បងធ្វើការពិនិត្យសង្កេតជាមុនអានបន្ត »
បុរាណសុភាសិត
(១) វិស័យចិត្តល្អនឹងក្រខ្លួន មើលក្បួនលំអានបុរាណប្រាម ការខុសចោលទៅការត្រូវតាម ឯកាមគួរកាត់រម្លត់ខ្លះ ។ កុំទៅបណ្ដោយឱ្យវាឆេះ ក្រែងទាល់ចំណេះលត់មិនឈ្នះ&nអានបន្ត »
ដោយ សុង ស៊ីវ
ពាក្យ ៤ បទកាកគតិក្លាយ
ក្នុងសុត្តន្តបិដក ខុទ្ទកនិកាយ គម្ពីរបេតវត្ថុ សម្ដែងអំពីប្រេត ១២ ពួក កំពុងសោយផលនៃបាបកម្មផ្សេងៗគ្នា ៖
(១) ឥ.ស្វា.សុ.សូម បង្គំរួបរួម ចំពោះរត្នបអានបន្ត »
បទកាកគតិ
(១) បពិត្រមហារាជ ទ្រើទ្រង់អំណាច អញ្ជើញស្ដេចស្ដាប់ ទំនឹមទំនង នេះហោងជាច្បាប់ ទុកជាសណ្ដាប់ នៃនរជនជាតិ ។ នរូអ្នកណា នឹងចូលទៅជា វររាជអាមាត្យ សេនាមន្រអានបន្ត »
(១) នេះគឺច្បាប់ក្រម ប្រសើរឧត្ដម ទូន្មានអ្នកផង ប្រើឱនលំទោន កុំបីមានឆ្គង ប្រាជ្ញាបុណ្យផង កើតដោយប្រណិប័តន៍ ។ នរូអ្នកណា ទោះយកអាត្មា ចូលសាសន៍ពុទ្ធរត្ន ចូរធ្វអានបន្ត »
បណ្ឌិត ម៉ឺន មៃ
បទព្រហ្មគីតិ
(១) នេះបទព្រហ្មគីតិ ពីព្រេងព្រឹទ្ធទុកទូន្មាន ចែងចងជានិទាន ទុកគ្រាន់មើលជាច្បាប់ថ្មី ។ ឱ្យអស់កូនចៅក្រោយ ស្ដាប់កុំឱ្យភ្លេចស្មារតី បអានបន្ត »
បណ្ឌិតម៉ឺន មៃ
បទភុជង្គលីលា
(១) នេះបទកំណត់ចងជា ភុជង្គលីលា ចងជាច្បាប់ស្រី ។ កាលនាងឥរន្ទវតី ចរចាកតាមប្ដី គឺបុណ្ណកយក្សា ។ នាងវិមលាជាមាតា បើកបន្ទូលថា ហៃកូនពិសអានបន្ត »
ពាក្យកាព្យរបស់ ថី ឆ-គឹមហាក់
ធ្វើរាជការនៅមន្ទីរ ប៉ុស្ដិ៍ខ្សែលួស ក្រុងភ្នំពេញ រៀបរៀង
បទពាក្យ ៧
(១) កោសជ្ជជាភាសាបាលី ប្រែតាមសម្ដីខ្មែរនិម្មល គឺខ្ជិលច្រអូសក្នុងកាយពល គ្មាអានបន្ត »
ថី ឆ-គឹមហាក់
ជាអ្នកត្រួតត្រារាជការខ្សែលួស នៅស្រុកមោងឬស្សី រៀបរៀង
បទកាកគតិ
៙ សុវិជ្ជានេះ ខ្ញុំទើបនឹងរិះ គិតជាបឋម តែងជាពាក្យបួន ចួនពុំឧត្ដម អ្នកប្រាជ្ញចាស់ទុំ កុំបីអានបន្ត »
របស់លោកឧកញ៉ា វង្សាសរពេជ្ជ នង បានប្រែចេញពីបាលី ហើយនិពន្ធជាពាក្យឃ្លោង តាំងពីក្នុងរជ្ជកាលព្រះបាទសម្ដេច ព្រះហរិរក្ខរាមា ព្រះ អង្គដួង ព្រះពុទ្ធវង្ស ម៉ី អាំងស្បិចទ័រ និងព្រះគ្រអានបន្ត »